Soliga söndag!

2011-02-06 | 13:36:45 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Tyvärr har vi inte hunnit gå ut något än, men kanske i eftermiddag? Jag har precis lagt Emilia för att sova middag, så nu tar jag en andningspaus framför datorn. Har förberett pannkakssmet också så strax ska jag påbörja lunchen. Tanken var att även Emilia skulle få smaka pannkakor, specialgjorda då förstås, utan varken ägg eller mjölk med det tålamodet hade hon minsann inte. Utan skrek sig till korv och makaroner istället:)


Jag har om möjligt ännu mer träningsvärk idag än igår och skulle behöva mjuka upp mig lite genom ett yogapass ikväll. Vi får se om jag har orken att ta mig dit eller om jag hinner falla in i söndagskoman innan dess... Jag är i vilket fall som helst mycket piggare än igår, vet inte vad det var med mig men framåt kvällen somnade jag mitt i leken inne hos Emilia. Sov inte speciellt djupt, och förmodligen inte många sekunder åt gången för så fort ögonen föll ihop fick jag ett finger i munnen eller en förvaringskorg över huvudet. Mitt lilla troll!