Måndag.

2011-02-07 | 21:27:04 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Vart tog det härliga vädret vägen undrar jag? Det regnade och hade sig när jag gick hem från jobbet, usch för riktiga höstkänslor! Var dock ändå på bra humör eftersom jag längtade så efter EmiliaBus, när jag kom innanför dörren mättes jag dock inte av nån liten tjej eftersom hon redan hade somnat... Har hittills fördrivit kvällen med diverse mindre bra tv-program. Dags att gå och lägga sig känner jag.

Imorgon är en spännande dag i vårt liv! Emilia ska börja på dagis. Det kommer gå kanon, det är jag säker på men det känns ändå konstigt att faktiskt lämna henne med främlingar varje dag. Vi ska börja lite försiktigt med två timmar och sedan öka senare i veckan.

Nu ska jag i alla fall krypa ner under täcket och ladda inför morgondagen!