Måndag morgon!

2011-02-21 | 08:53:06 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer

Vi spanade in nya säsongen av Big Brother igår kväll och det var väl ingen höjdare såhär långt. Men jag antar att jag kommer ge det en ny chans ikväll om jag orkar vara vaken.

Känns som onsdag eller nått idag eftersom jag har jobbat hela helgen och nu egentligen har fem dagar till framför mig. Är dock hemma med Emilia idag, hon har haft feber inatt så vi får se hur dagen utvecklar sig. Förhoppningsvis är hon pigg och kry redan imorgon men vill att hon ska vara feberfri en hel dag innan hon får gå till dagis igen. Vet inte alls hur kallt det är ute idag och har hon ingen feber framåt eftermiddagen gå vi nog ut på en kort promenad. C har ju varit dålig hela helgen och därför varit inne med henne och lekt så hon är nog i behöv av lite frisk luft nu skulle jag tro.

Nu ska jag plocka iordning lite här så vi kan starta dagen ordentligt. Hoppas på att hinna ta en nap tillsammans med Emilia sen eftersom jag varit vaken många timmar redan och är helt slut...