Lördag.

2011-02-05 | 08:49:18 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer

Godmorgon!
Imorse vaknade jag med ett ryck av att Emilia låg och grät. Alldeles för tidigt tyckte jag så hon fick morgonvälling och somnade om utan problem. Jag som hade tänkt gå och lägga mig igen stannade uppe och började fixa lite istället. Efter en vecka på jobbet hamnar man liksom lite efter med alla hemmasysslor så idag ska vi försöka tvätta bort berget av smutskläder som ligger i klädkammaren!

Jag ska erkänna att jag är lite seg idag. Dels för att jag sprang som en idiot på löpbandet igår, aj aj mina stackars ben, och dels för att vi hade en mysig kväll med tjejerna här. Lite vin i kombination med att ha gått upp väldigt tidigt är kanske inte det bästa men kul hade vi och det är sånt som gör att man får ny energi! Vet inte när jag skrattade så mycket senast, men antar att det är för att jag har världens bästa kompisar:)

Jag är färdig att starta dagen, medan dom andra fortfarande ligger och grisar i sängen. Äta frukost i lugn och ro är i och för sig lyx så jag ska nog vänta en liten stund till innan jag väcker nån. Vi ska till Alice och leka här vartefter och det ska bli kul att träffas igen. Var säkert en månad sen sist och från att ha träffats flera gånger i veckan så känns det ju lite konstigt. Eftermiddagen är fortfarande obokad och jag vill bara ha en skön och slapp dag utan krav, ska bli så skönt!