Fredagsmys.

2011-02-25 | 21:02:52 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Vi har avklarat middagen och inte helt oväntat blev det tacos. Det går snabbt och det är himla gott så det passar bra när man inte vill stå flera timmar i köket. Vi provade dessutom en ny kryddblandning med Oregano & Koreander till köttfärsen och den kan jag rekommendera! Nu rullar Let´s Dance här och jag är supertrött så vi får se hur länge ögonen orkar med. Har en förhoppning om att kanske se Big Brother med kvällstrött som jag är vet jag inte om det är genomförbart:)

I övrigt deffar Emilia just nu. Mat duger inte allls! Till lunch blev det majs, gurka och lite russin... Vällingen slinker ner morgon och kväll men att försöka sig på det även på dagen är lönlöst. Vet inte vad man ska hitta på? Antar att hon äter när hon väl behöver men det känns ju lite halvlustigt med tanke på att hon äter ALLT och JÄMT annars. Hoppas det bara är en biverkning av förkylningen och att hon återgår till samma vanor som tidigare.

Imorgon förmiddag får vi nog besök av Emilias farmor, länge sen sist nu så det är nog bra för Emilia att få träffas lite. Dagen i övrigt är oplanerad och vi får anpassa oss efter hur lillskrutta mår helt enkelt.

Nu ska jag kasta ett öga på Magnus Betnér på femma här ser jag, så vi hörs imorgon!