Vår riktiga söndags-söndag!

2011-08-14 | 19:07:01 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
Och på ett himla bra sätt. Söndag brukar innebära jobbångest och sånt där annat trist men jag är glad att det är vardag igen efter att ha varit hemma så länge... Men känslan jag haft idag har bara varit otroligt skön. Jag fick ligga kvar en stund i sängen imorse då Christian tog Emilia, att jag inte kan somna om på morgonen efter att ha vaknat är ju en annan femma men skönt att få ligga och vila lite ändå.

Vi har haft en riktig myshelg, jag och min fina familj. Vi började den här dagen med brakfrukost som Christian och Emilia gick och handlade när jag stog i duschen:) Vädret har ju varit lite halvbra så vi har mest lekt härhemma och Emilias bus har vållat en och annan skada, men det kan vara bra att lära sig att man tittar framåt när man springer tex, annars kan lilla huvudet krocka med en dörrpost, inte så farligt som det låter dock.

På kvällen innan mat och läggning hann vi med en promenad i stan. Vi stannade vid en lekplats och busade av oss och sen tog vi många omvägar hem för att det var så skönt ute. Jag börjar tycka det är helt underbart med hösten, sålänge jag slipper regnrusk så gör det mig INGET faktiskt. Har ju ändå insett att det inte blir mycket mer av sommaren... Det ligger redan en del gula löv på marken och det luktar så fräscht ute på hösten på nått sätt, jag gillart i alla fall. Emilia sover och vi har precis slevat i oss god kvällsmat och har laddat upp med film här.