Tråkiga tisdag.

2011-08-09 | 21:35:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Fy vilken tråkig blogg jag har. Men har verkligen inte mått bra de senaste dagarna och därför inte orkat uppdatera. Har inte haft så mycket kul att uppdatera om heller för den delen. Legat i soffan/sängen och knaprat alvedon och pencillin och kollat webb-tv ungefär. Jag kan väl inte påstå att jag mår speciellt bra nu heller, men nu är åtminstone svullnaden i kinden nere, antar att pencillinet funkar. Dock kallsvettas jag och är yr som en tok, kan det vara abstinens efter överkonsumtion av alvedon de senaste dagarna kanske? Försöker att inte äta sånt där i onödan men jag är glad att det finns medel att ta till när det värker så man vill dö.

Emilia har varit på dagis dom här dagarna och det kan jag tacka gudarna för, hon är en riktigt vilding, precis som en tvååring ska vara. Nyfiken på livet och pratar på massor nu. Men som sagt jag har uppskattat vilan. Imorgon är jag tillbaka på jobbet igen, jag bara måste, finns ingen tid att vara sjuk nu och jag mår dåligt över att vara borta såhär mycket som det blivit av olika anledningar.

Christian tjatar om att jag bara måste se det här programmet med honom. Massa människor som ska spränga varandra i luften, endast siste man överlever. Hmm, låter ju måttligt intressant, haha!