Pillermaffian...

2011-08-06 | 17:23:43 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag har åkt på en inflammation i tandköttet och kinden pga en sketen visdomstand som  håller på och bråkar. Fick en tid hos jourtandläkare imorse tack och lov så nu går jag på pencillin och alvedon. Att nått så litet kan göra så ont!!! På måndag måste jag ändå ringa min ordinarie tandläkare för grundligare undersökning och remiss till käkkirurgen. Alltså jag överdriver inte när jag säger att jag är rädd för tandläkaren, det är en fasa bara det kommer på tal och magen vänder sig ut-och-in när jag tänker på att jag ska dit igen. Men skiten måste ju bort så är det bara. Jag ser ut som en hamster med en köttbulle innanför kinden nu och mår inget vidare. Missar tyvärr därför också kvällens 25-årsfest:(

C kommer snart med mat till mig, ingen vidare matlust har jag men äta måste man ju tydligen. Ska återgå till tv-soffan snart, det är ungerfär det jag orkar. Emilia är hos världens bästa mormor och morfar och hon har det bättre där när jag har ont och inte orkar leka med henne. C ska ju såklart på festen så det var ju egentligen därför Emilia skulle sova borta men eftersom jag inte mår bra har hon det som sagt mycket roligare där ändå.

Jag måste kurera mig så jag orkar jobba imorgon!