När man har all tid i världen...

2011-08-13 | 20:38:15 | Kategori: Emilia | 1 kommentarer
Ibland har man turen att få soffan alldeles för sig själv =) Emilia sover sen kl 18 och jag är inte det minsta rastlös. Jag har ordnat och sorterat på lite urväxta Emilia-kläder och nu hamnade jag framför datorn för att spana in lite vinterkläder till damen. Det är aldrig för tidigt att titta på just det, förra året gick jag och drog på det länge och när det väl var dags fanns inte ett smack kvar. Innan något köps måste jag se så hon inte kommer i förra årets, förmodligen inte då hon växt en hel del över sommaren men det är ju dumt att missa om hon faktiskt kan ha sin overall i år också. Gillar att ha en bild över vad som behövs så en inventering ska göras snart, byxor kommer behöva köpas i mängder till hösten i alla fall, undrar hur mycket hon växt egentligen för nästan ALLA byxor är för korta nu...

Jag ska nog fortsätta fönstershoppa lite till när jag ändå har tid. Om lite drygt en månad fyller ju prinsessan 2 år (!) också så presenter måste planeras <3

Bilden är från i förmiddags när vi var i parken. En festis-paus behövdes tyckte Emilia och drog i sig den här snabbare än snabbast!