Dålig update...men jag ska snart bli bättre!

2011-08-18 | 22:22:30 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Kul att jag har en del trogna läsare trots tråkig blogg just nu. Ligger i soffan och fönstershoppar, finns så mycket höstfint som jag vill ha, håller dock i plånboken lite. Det jag verkligen behöver är ett par ordentliga höstskor, tror jag hittat dom perfekta och jag fyller ju faktiskt år snart ;)

Emilia fick bli hämtad tidigare på dagis idag, hon var jättevarm när hon sovit middag så då ringde fröken och berättade att hon behövde bli hämtad. Christian fick springa till dagis och hämta upp lilla prinsessan som inte visade nått tecken på att må dåligt väl hemma. Hon har varit lite varm men fick alvedon direkt och har busat precis som vanligt här på eftermiddagen och kvällen. Håller tummarna just nu för att hon inte ska vakna av fyrverkerierna utanför oss. Hon verkar sova djupt och hoppas hon mår bättre efter en god natts sömn.

Nu är det dags att förflytta sig till sängen tror jag. Godnatt!