Another sunny day...

2011-08-02 | 13:22:04 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Och jag är stuck på jobbet. Gör inte så mycket egentligen, har ont i magen och känner mig matt i kroppen så rätt skönt att sitta still här inne ändå. Jag MÅSTE till en läkare med det här snart för jag orkar inte må dåligt var och varannan dag, dock är inte mitt tillstånd tillräckligt akut för att jag ska få komma till vårdcentralen. Blä för landstinget men det är bara att härda ut, i mitten på augusti kan jag ringa och få en tid bokad! All kritik till hur saker och ting fungerar, ska man behöva vända sig till privat sjukvård för att få nån hjälp eller?

Aja nog om det. Emilia skuttade glatt in på dagis imorse och hon hade två kompisar där idag:) Längtar efter att få gå och hämta henne nu bara. Mer än halva jobbdagen har passerat så snart är jag där! Eftermiddagen får vi väl se hur vi spenderar. Känner jag lilla Bus rätt så är hon ganska trött efter en hel dag så vi kanske bara går hem och myser. Strax tillbaka till jobbet, men ska njuta min lunch en liten stund till!