Vill bara berätta att jag lever, men helt ...

2011-04-01 | 13:04:06 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

img_9403 (MMS)

Vill bara berätta att jag lever, men helt ärligt har jag känt mig mer död än levande senaste veckan. Har nog inte mått såhär riktigt risigt sen den gången jag hade mjölkstockning och matförgiftning samtidigt...dvs länge sen! Men jag är så glad över att jag för första gången idag kan säga att jag börjar bli bättre. Stackars lilla Emilia som har haft världens tråkigaste mamma senaste dagarna, det märks att hon söker mer uppmärksamhet och då och då kommer och klappar på mig. Vi har pusslat och knåpat för att få ihop det med dagislämningar/hämtningar och jag är glad att jag inte är ensam kan jag säga. Bilden på Emilia är för några dagar sen när jag kom in hos henne på morgonen, och hon har så mycket bus och konstigheter för sig på nätterna, här har hon dragit tröjan över huvudet och är ganska missnöjd med sin konst...sötaste ungen min. Längtar tills du kommer från dagis:)