TGIF!

2011-04-08 | 08:30:45 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer

Godmorgon härliga fredag!
Det krävs inte mycket för att bli på bra humör när man har världens goaste dotter och solen strålar ute. Jag är lycklig idag och att det är fredag gör nog sitt. Stressig värre var det dock även imorse och vi ser nog inte kloka ut när vi springer upp för backen till dagis på morgonen, men den bjuder jag på. C snoozar hundrafemtio gånger innan han går upp, vilket innebär att jag ofrivilligt vaknar en timme innan det egentligen är dags, kan inte somna om heller eftersom klockan ringer var tionde minut, jag kan bli galen på det!

Sminkat mig har jag inte heller hunnit så allt åkte ner i väskan och när jag står och packar det sista innan vi kan gå kommer Emilia ut i köker med rougeborsten i högsta hugg och drag över kinderna. Hur kan dom veta så mycket? Känns inte som jag sminkar mig speciellt ofta i hennes sällskap men jag får mig så många goda skratt på morgonen att det inte är klokt. Dessutom hinner jag inte känna efter om jag är trött eller inte, det kommer nu när man landar på jobbet... Nu längtar jag efter rast så jag kan få smaska på god macka med leverpastej och saltgurka.

Jag blev så glad igår när vi handlade och saltgurkan äntligen kommit. Det är mitt favoritpålägg, alla kategorier:)