Påskafton.

2011-04-23 | 20:18:06 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Vilken dag vi haft! Alltså vädret gör mig på bästa tänkbara humör och just nu mår jag oförskämt bra. Efter en himla tidig första vakning (klockan 5) fick Emilia lite välling och somnade om till 9, helt ok faktiskt! Vi gick upp och tog det lugnt, strax innan lunch gick C ut med Emilia på en promenad och efter mat i magen somnade hon gott hemma i sin säng. Vi stekte på balkong i närmre tre timmar under tiden. Jag hann med en snabbis på stan också:)

Eftermiddagen har vi spenderat med min familj hos morbror Owe och Lina. Massa god mat i nu väldigt mätta magar! Vi landade precis hemma, Emilia sover för natten och jag hamnade som oftast efter det i soffan för en uppdatering här.



Ikväll blir det lugnare än lugnast. C är iväg och träffar sin mamma som precis kommit hem från Afrika, och jag har inga större planer på att lämna min sköna position här i soffan. Känner mig helt upplåst av all jäkla mat vi ätit senaste dagarna. Imorgon är det jag som går till gymmet kan jag lova, det här är inte ok!