Onsdag.

2011-04-06 | 10:35:50 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Nu är vi mitt i veckan och det känns bra att vi är halvvägs till helgen. Det går så fort alltså, jag blir galen! Har dock varit lite segt att vara hemma två veckor från jobbet men nu är jag tillbaka... Inget vidare att stressa ut i regnet imorse, vagn i ena handen och paraply i den andra och backen upp var ingen lek, men fram kom vi. Emilia var lycklig när vi kom till dagis och kunde knappt vänta på att få lämna napp och lilla hunden till fröken så fort vi klev innanför dörren. Jag fick inte ens en vinkning innan hon försvunnit in bland sina kompisar:)

Efter jobbet ska vi på stövel-jakt åt Emilia. Regnkläderna åkte på imorse men än sålänge fick vinterskorna duga, har inte kommit mig för att leta stövlar än men nu är det ett måste!