Onsdag!

2011-04-13 | 15:23:29 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Mitt i veckan!
Tröttigt värre idag, inte helt ovanligt men faktiskt lite extra idag. Slutar dock om en timme och då åker vi och hälsar på (vinkar av) svärmor som ska till Afrika. Lite avis är jag allt! Sen hinns inte mycket mer än att natta Emilia och försöka koppla av en liten stund innan det är dags att sova själv.

På nått konstigt vänster rullar allt bara på, det känns inte som jag tar tillvara på vardagen ordentligt. Samtidigt vet jag inte hur man gör det? Njuter varje sekund jag får spendera med min dotter och det ger mig så mycket på alla sätt och vis men det känns som tiden går för fort för att man ska förstå och hänga med i allt som händer. Emilia babblar som en liten tok sen bara några veckor tillbaka, och det var ju bara ett ögonblick sen hon var alldeles ny och en snusande liten bebis. Nu är hon så egen och självständig man kan vara i den åldern och jag älskar att få uppleva världen med henne.

Mitt-i-veckan-tröttheten är det nog som slagit till och jag försöker tänka att det bara är två jobbdagar kvar tills det faktiskt är helg igen. Underbart!