Ojj vilket dåligt bloggande det blir iblan...

2011-04-30 | 13:44:58 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

img_5699 (MMS)

Ojj vilket dåligt bloggande det blir ibland. Men vi har haft fullt upp med annat:) Emilia och jag har haft en underbar vecka tillsammans och saknar mina mammalediga dagar mer än nånsin just nu. Igår kväll var vi hos Kajsa en stund innan vi gick till trädgårn för att sedan avsluta med en stressdrink på Manesa. Jag kände inte alls för att gå vidare efter det så var hemma runt halv två, skönt att få krypa ner i en varm säng då. Dessutom orkar man inte lika mycket längre, det tar på krafterna att busa med lilla älsklingen hela dagarna och att veta att man måste vara pigg och må relativt bra dagen efter för att orka men allt. Innan barn behövde man inte bry sig om nått annat än sig själv och det är klart livet såg annorlunda ut då... Älskar livet med barn och skulle inte byta det mot nått i världen:) Nu pågår en slapp stund i soffan, Emilia sover nap och kl tre ska vi iväg på kalas hos min fina farmor och farfar. Kvällen blir lugn, C ska iväg och jag får se om jag och Emilia kanske stannar hos mamma och pappa över natten. Dags att sminka sig lite och piggna till, just nu känns det som jag har tyngder på ögonlocken och skulle gärna sova igen några missade timmar men inget tid för sånt...