Måndag!

2011-04-11 | 11:34:15 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Nya veckan har dragit igång med både dagis och jobb. För första gången på länge kände jag imorse för att INTE springa till dagis, inte för att jag känner för det annars heller egentligen men det har en tendens att bli ett ont måste. Vi lämnar alltid hemmet i sista sekunden och jag tror att det kan va en bidragande orsak till att jag är sjuk eller mår dåligt allt som oftast nu för tiden. Stressar järnet och det är bara mitt eget fel, men kroppen tar stryk så nu måste jag börja tänka mig för...

Helgen som började så bra slutade i att jag låg deckad i feber hela gårdagen. På lördagen hann jag i alla fall njuta av en välbehövlig klippning, mys med Nathalie, en solbränd Kajsa som kommit hem från Thailand och dessutom hade presenter med sig:) Deckade redan på lördagkvällen och vaknade och mådde så jäkla dåligt igår morse. Proppade lite tabletter och vaknade som en ny människa idag som tur var.

Blir bättre bloggning framöver, det lovar jag. Ska försöka lägga upp lite bilder från helgen också under eftermiddagen. Slutar relativt tidigt och längtar efter att hämta skrotkornet på dagis. Vet inte riktigt vad vi hittar på efteråt men vädret får avgöra känner jag!