Kvällsjäsning.

2011-04-20 | 19:53:42 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag sitter mätt i soffan efter kvällsmat som toppades med lite glass. Big Brother-reprisen rullar och jag känner mig så lat, skulle faktiskt kunna tänka mig att gå till gymmet just nu!

Vi hade Sara, Iris och Sofia här på besök tidigare. Kan väl konstatera att vi kunde valt en bättre dag, eller en bättre tid på dagen rättare sagt. Två trötta, gnälliga barn mot slutet och det blev värre och värre. Emilia skulle kramas med Iris HELA tiden, men välviljan vändes snabbt till olyckor och lilla Iris ramlade ett par gånger och slog sig. Emilia gjorde också en ordentlig tröttvurpa och då kände jag att det var dags att sova!

Som sagt, jag jäser i soffan och är sjukt mätt. Sådär så man bara vill springa av sig allt man ätit på hela dagen. Imorgon lär det tyvärr inte heller bli träning. Handling inför påsk ska göras och det finns ju inte hur mycket tid som helst tyvärr!