Godmorgon!

2011-04-07 | 08:13:54 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Redan torsdag! Och vi drog igång med en riktig stressmorgon. Bara mitt eget fel eftersom jag INTE ville gå upp ur sängen. Jag hörde blåsten ute och kände med tårna hur kallt det var utanför täcket, men vi hann både till dagis och jobb i tid ändå. Emilia var riktigt trött hon också så med nappen och hunden i högsta hugg var hon nog mer sovande än vaken när vi rullade iväg. Vi kom lagom till frukosten och det borde pigga upp min lilla matälskare!

Det blåser som sagt halv storm idag och det var inget skönt alls. Hoppas det ger sig tills jag slutar för tanken är att vi går en promenad efter jobbet. Det är ändå underbart att all snö är borta så man faktiskt kan vara ute och leka ordentligt nu. Och framför allt att Emilia kan ta sig fram själv:)