Första påsken.

2011-04-21 | 21:27:20 | Kategori: Emilia | 1 kommentarer
Åtminstone den första medvetna:)
Jag är sådär löjligt förtjust i högtider, av alla karaktärer faktiskt. Men påsken känns som ett måste att fira och jag ska dra med min Emilia i det här träsket tänkte jag. Vi inhandlade påskriset idag och jag hade en underbar liten tjej som hjälpte mig att hänga i färgglada ägg. Efter en välbehövligt dusch efter hel dags utelek på dagis körde vi igång på köksgolvet. Tålamodet är betydligt bättre sen jag fick barn, det kan jag lova, men ändå tryter det ibland:) Både det ena och andra åkte ner ibland riset men jag vad kan man begära av en 1,5-åring!? 



Jag lät Emilia göra lite som hon tyckte men när hon inte såg på fick sig busken en liten fix:) Hon somnade gott efter en dag med tokigheter vill jag lova. Helgen lär inte bli lugnare. Imorn ska handlingen, som vi skjutit på alldeles för länge, göras och sen blir det förmodligen en heldag i Lindö hos Johan. Vi har även hunnit shoppa en del, men det kanske jag hinner visa imorgon:) C sitter och bittrar här över att skit-hockeyn går istället för Så ska det låta.