Ett bra avslut på en mysig dag.

2011-04-04 | 20:02:22 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Solen har lyst in genom vardagsrumsfönstret tills alldeles nyss och jag älskar att det blivit vår. Vi tog oss ut en sväng förut och det värmer verkligen i solen, hann dock inte vara ute nån längre stund eftersom vi skulle hem och överraska pappan med lite matlagning innan han kom hem från jobbet... Men vi fick lite ny energi ändå tror jag!

Nu har magen fått sig ett träningspass, jag har hunnit duscha och landat på min favoritplats för kvällen. Emilia somnade för nån timme sen och alla sjukdomssymptom är som bortblåsta. Börjar tror att hon kanske fick lite väl mycket mat i magen under gårdagen (ibland mutas det både hit och dit, hmm...) för det har inte funnits några tecken på magbacill under hela dagen, pigg och glad som bara tusan har hon varit och kvittrar som en liten fågel gör hon lilla fröken bus:) 

Jag är lite ledsen att jag inte kunde följa med jobbet till Bacchus kväll och äta gott men hemmalagad mat fick duga lika bra. Potatismos kryddat med parmesan och en viltskavpanna till det blev faktiskt riktigt gott det också.

Som sagt, nu är det min tur att få vila och bara göra sånt jag tycker om. (Är värd det efter att ha städat hela lägenheten under dagen dessutom) God kväll på er!