Eftermiddagscravings...

2011-04-03 | 17:57:36 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Emilia och jag tog precis en tur till affären och hämtade ett paket som legat och väntat hela veckan. Regnar gör det fortfarande så nån mysig promenad blev det inte, vi skyndade för att komma hem istället. Älskar dock att sitta inne när det regnar, det där smattret gör mig harmonisk.

Dagen skulle jag vilja summera med kärlek och glädje. Vi har haft det så kul idag och Emilia har verkligen varit på världens bästa humör, det finns inget jag tycker så mycket om som att se min dotter vara så där lycklig som det känns som bara hon kan. Hon pratar på som en tok nu och även om det mesta är oförståligt så märker vi ju att hon försöker. Mer och mer ord som faktiskt går att förstå kommer såklart också och hon härmar ALLT vi säger.

Nu sitter vi i soffan och varvar ner innan läggdags och jag blev så fasligt sugen på marängsviss, åh varför kunde jag inte känt det förut i affären. Får väl se om jag ger efter för begäret eller om man för en gångs ska ha lite karaktär...