Conscious Collection

2011-04-15 | 08:16:30 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Igår släpptes ju Conscious collection på hm.se och jag var inte sen att spana in dom fina kläderna. Det blev ett linne till mig, ett linne och en klänning till Emilia.

God morgon soliga fredag!
Har inte den där mysiga fredagskänslan eftersom jag jobbar sent. Känns inget kul alls och dessutom blir helgen ganska mycket kortare. Är åtminstone glad att vi är lediga nästa fredag och sen har vi tagit en semestervecka och ska bara lata oss:)

Har varit vaken en bra stund redan men ska hugga in på lite frukost snart. Emilia somnade om efter morgonvälling men ska strax plocka upp henne också så det inte blir konstig med tiderna för henne. Jag ska mysa så mycket jag kan nu på förmiddagen eftersom hon sover gott när jag kommer ikväll. Helgen är inte planerad för fem öre, och det känns lite skönt än så länge. Ska i alla fall inhandla blommor till mina stackars blomlådor på balkongen som fortfarande fått stå ut med förra årets vissna sommarblommor.