Vår onsdag.

2010-09-29 | 19:32:49 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Som vanligt på onsdagar startade vi med babysim, och det är lika uppskattat av mig som av Emilia. Jag älskar att se min lilla fisk i vattnet, hon blir duktigare för varje gång och simmar riktigt med benen nu och tar sig upp till ytan själv när vi dyker:). Eftersom jag inte sovit mycket inatt sov jag ett par timmar med Emilia på dagen och det var så skönt.

Nu har jag kommit hem från en lång kvällspromenad med Josefine, barnfria till och med, men det behöver två trötta mamas ibland. Jag minns den där första spädbarnstiden när man inte kunde koppla av för fem öre utan sin lilla groda, men det gör gott att få vara sig själv för en stund även om det är jobbigt på samma gång.

Jag landade i soffan framför Biggest Loser och känner jag mig själv rätt blir det en tv-kväll. Ska se över det sista med packningen sen bara, nu börjar jag faktiskt bli riktigt nervös. Hur ska det gå att resa med ett litet barn? Jag bara känner paniken över att hon kan bli hysterisk i planet och det inte finns något att göra. Jag håller såklart tummarna för att allt ska gå galant, men att resa på natten men en trött tjej som egentligen borde ligga och sova skönt i sin säng känns sådär om jag ska vara ärlig. Längtar till fredag morgon när vi vaknar upp och är framme!