10 september.

2010-09-10 | 08:30:14 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Godmorgon fredag!

Äntligen helg igen, så himla mysigt. Igår sprang dagen förbi, men jag hann med några inköp. Fyndade faktiskt till Emilia, och jag som aldrig tittar på rea annars hittade alla tre plagg just där, kanske kan bero på att det var sommarkläder jag var ute efter till lilltjejen. Det mesta av sommarkläderna hoon har köptes i början av säsongen och då i en mindre stl är vad hon är nu, och eftersom vi åker utomlands om två veckor behövde det fyllas på lite.

Jag har ju velat fram och tillbaka om den där satans ljuskronan också, men igår slog jag till. Den är inte uppsatt än, så inget att visa:). Men jag tror det blir riktigt fint...

Och för att summera natten som varit, så har den inte varit nån höjdare. Hade svårt att somna igår kväll och vaknade av en jätteledsen tjej inatt som bara ville kramas och INTE sova. Tyvärr funkar det inte att ha henne i vår säng, annars hade jag inte tvekat att lägga henne här för lite gos men hon ska bara upp och hoppa och klättra och ha sig. Så en flaska välling blev det och lillan somnade till slut inne hos sig. Nu sover hon dock fortfarande och jag njuter av lite egentid så här på morgonen. Själv har jag duschat redan, men kröp tillbaka i sängen igen.

Det blev inget pass igår så det fixar vi idag. Annars tar vi nog dagen som den kommer. Uppdatering senare!