Kaos-onsdag!

2010-11-17 | 16:02:16 | Kategori: Emilia | 1 kommentarer
Klockan sju ringde väckarklockan eftersom vi har babysim på onsdagar. Emilia vaknade ganska så precis när jag klivit ur sängen och tårarna rullade nerför kinderna när jag plockade upp henne, på nått sätt kände jag väl redan då att dagen inte skulle bli sådär jättebra. Jag insåg att jag nog ändå inte borde bada med min infektion (har fått urinvägsinfekion igen) och även om det är surt att missa ett badtillfälle vill jag inte riskera att det blir värre. Så Emilia och jag var uppe en stund och åt frukost och eftersom hon inte är van att vakna så tidigt somnade hon om efter en stund och jag gjorde henne sällskap.

Klockan tio startade vi dagen på riktigt och även denna gång vaknade hon ledsen, mitt lilla gull! När klockan slagit tolv rann bägaren över för mig, men torkade tårarna och tog mig i kragen så mötte vi upp Josefine och Theo för en promenad. Det är tur man har fina vänner som stöttar även när det är jobbigt.

Nu sovs det här, både Emilia och Christian befinner sig i drömmarnas land så hoppas dom båda mår bättre sen!