I lugn och ro.

2010-11-29 | 19:49:07 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Nu har tystnaden lagt sig över hemmet, med andra ord sover Emilia och jag har placerat mig på mitt favvoställe, soffan:). Idag har vi pysslat och haft oss precis hela dagen, städning upptog hela förmiddagen, sen sov Emilia en kort nap efter lunch. Vi tog på oss massor med kläder och gick ut en sväng på eftermiddagen, riktigt kallt! Vi fick med oss en hel del hem från stan också, och jag är så nöjd. Jag hittar ju inte mina förbaskade julstjärnor sen förra året, antar att dom gick upp i rök i samband med flytten? Så idag fick två fina stjärnor, som jag gått och suktat efter några dagar, följa med hem och dom är redan upphängda. Köpte även två fina julväxter som får pryda vardagsrumsfönstret tills dom vissnar.

Jag har precis fikat i min ensamhet och slötittar på Paradise Hotel medan jag uppdaterar mig i bloggvärlden. Jag såg precis att Cecilia Blankens Me&I-kollektion finns i deras webshop, men det var väldigt utplockat i storlekarna tyvärr. Jag har tittat på ett par söta plagg därifrån ett tag men endast dom söta mopsbyxorna av det jag ville ha fanns. När jag skulle beställa hakade hela skiten upp sig också så det kanske var ödet!