Godmorgon!

2010-11-12 | 11:09:56 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Fredag igen och snart helg! Det innebär ju att Christian är hemma lite mer än vanligt och Emilia får umgås med sin pappa. När posten trillar ner i brevlådan eller hon hör nått utanför dörren går hon direkt till hallen och tittar frågande och säger "pappa". Så himla söt och hon blir så glad när han klampar in:).

Här har vi tagit en riktigt lugn morgon, vi går fortfarande i pyjamas men kanske skulle ta tag i det där nu och komma ut en sväng. Har några saker jag måste fixa på stan sen skulle jag behöva ta en vända förbi jobbet, får se vad som hinns med. Jag har sånt sug efter att börja göra julmysigt hemma också, men det finns andra som inte tycker den idén är lika bra. Kanske att jag börjar knåpa på adventsljusstaken, det är bara ett par veckor kvar och jag är bäst på att skjuta på saker.