Eftermiddag.

2010-11-25 | 15:10:59 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Vi tog oss ut en sväng på förmiddagen, jag behövde vakna till liv kände jag! Jag hade turen med mig och hittade ett par strumpbyxor med halkpluppar på PoP dessutom, hade sett dom i webshoppen men där var dom förstås slut. Innan vi gick hem igen gjorde vi ett snabbt besök hos Josse och Theo där även Kajsa var. Emilia var trött redan när vi kom dit så hon somnade gott i vagnen på hemvägen, det händer typ aldrig men när vi ska gå en så kort bit slår det såklart inte fel:).

Hon sover fortfarande middag och jag har gjort sånt där tråkigt som inte försvinner av sig självt fast man inbland verkar tro det. En enorm tvätthög är vikt och räkningarna är betalade, blev positivt överraskad den här månaden och det är aldrig fel. Jag har precis satt mig och tänker slå på tvn, men känner jag den där lilla damen rätt väljer hon att vakna såfort jag satt mig skönt:).