Dagen så här långt.

2010-11-15 | 18:21:41 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Nackdelen med att sova nap tidigt är att man är sååå trött på eftermiddagen, och eftersom Emilia har bestämt sig för att bara sova en gång per dag numera blir det lite kämpigt framåt kvällen. Vi har ialla fall härdat ut till nu! Hon är så underbar och har så mycket energi att det räcker och blir över, och vi bara skrattar ikapp härhemma när hon styr med sitt:).

Vi tog oss till jobbet tidigare och fixade med lite saker som tyngt mig, bland annat ändring av min ledighet, men nu är det klart och jag börjar jobba i slutet av januari! Delade känslor såklart, men det blir bra, det måste bli det och jag ska göra mitt bästa även om jag gärna hade spenderat mer tid med min lilla skatt. Jag hann in en sväng på stan innan och hittade en sak som jag letat efter länge, imorgon ska jag se om jag får med mig det hem så jag kan visa. Och gud så mycket fint julpynt det finns nu, jag älskar ju som bekant julen och kan knappt hålla mig från att börja fixa med lite dekorationer hemma.