Väldigt sen frukost.

2010-05-09 | 10:53:04 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Emilia har fått gröt och sover sin förmiddagsnap nu, då får jag passa på att äta. Hon har busat hela morgonen och ålat sig fram och tillbaka genom lägenheten så jag förstår att hon är trött:).


Idag tänker jag bara göra det som faller mig in, i veckorna har man alltid massa planer, och även om det är roliga saker så är det skönt att bara få släppa all planering och tider nån gång. Jag ska tvätta lite, mysa med familjen och hoppas på att få träffa Kajsa sen:). Om det inte börjar regna ska vi nog gå ut och promenera också, jag har abstinens. Träningen har legat på is ett par veckor, skit! Jag hade kommit igång riktigt bra men sen rubbades mitt "schema" och då blev det inte av alls. Jag hoppas jag skärper mig och tar tag i det i veckan. Det är trots allt snart badsäsong och jag visar mig INTE i bikini än!

Nästa vecka sitter vi i Rom och förhoppningsvis bränner solen. Jag börjar dock bli lite nervös över det där vulkanhelvetet som tydligen kan få ett nytt utbrott. Men vi hoppas att allt ska vara lugnt tills dess, ingen idé att oroa sig i onödan.

Nu ska jag nog titta på Arn-filmerna, en fågel viskade att Joel Kinnaman är med, mums!