Ett säkert vårtecken.

2010-05-02 | 19:00:50 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Jag har spenderat dagen med svärmor (Emilias farmor). Jag tyckte det var dags för Emilia att testa på att gunga så vi möttes upp i Vasaparken, hon delade inte med sig av några större större känslouttryck, haha. Kände mig lite lurad på vädret dock, det såg mycket varmare ut genom fönstret... Men vi promenerade i solen och hamnade sen i Ljura. Christian saknade oss så han dök upp med lunch:). En helmysig dag blev det!






Underbara magnolian blommade i parken.

Vi kom hem för en stund sen och kvällsgröten är intagen, så snart ska lilla skrutt sova för natten. Just nu ligger hon och busar med Christian i sängen. Det gör mig så glad i hjärtat att höra mina fina skratta tillsammans.

Jag tänkte att vi skulle se Avatar när Emilia är nattad. Jag har höga förhoppningar!