Paus i städningen.

2010-05-24 | 16:50:25 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Jag stökar omkring härhemma medan Emilia sover. Snart tre timmar har hon sovit utan lunch! Hon ville absolut inte ha nån mat på dagen utan skulle bara busa och leka till hon knappt kunde hålla sig uppe längre. Druckit bra har hon i alla fall gjort och det är väl huvudsaken. Ska försöka pilla i henne lite mat om hon vaknar snart, det är bara två timmar till nattningen nu. Känner på mig att vi kommer ha en superpigg liten tjej här i kväll:).

Det är alldeles för få timmar på dygnet har jag upptäckt. Det finns så mycket man vill göra men inte hinner. Nu har jag tex tagit tag i tvätten som hängt sen innan vi åkte till Italien. Och berget med smutstvätt bara växer, man kommer liksom aldrig ifatt. Sen vill jag gärna vara ute med Emilia så mycket det går när det är fint väder. Och eftersom det är fyra dagar tills vi flyttar så har vi en aning att göra, bara en bråkdel är packat, men förhoppningsvis kommer resten av kartongerna idag så vi kan bli något så när klara.

Nu ska jag sluta gnälla och njuta istället! Jag har det bästaste bästa och är glad för det! Vad gör lite skit i hörnen när jag har mina fina?