Nattningen från helvetet.

2010-05-21 | 19:12:48 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Äntligen sover lilla Emilia, hon har skrikit och gråtit konstant i 40 min, mitt hjärta brister när jag ser henne så. Antagligen var hon övertrött eftersom hon hoppade över eftermiddagsnapen och värmen gör nog inte saken bättre, hon var alldeles svettig efter den här persen, men nu så.

Jag har sett fram emot den här stunden av avkoppling, det blir en myskväll. Christian och jag träffades idag för fyra år sen så det ska väl firas även om resan till Italien var det stora. Jag fick ju resan i present och det är svårt att toppa:).

Nu ska jag byta om, är fortfarande genomblöt sen Emilias bad ikväll. Hon var helt crazy i vattnet, det fanns inte mycket vatten kvar när det var färdigt, både fötter och händer plaskade för fullt och en och annan kallsup stoppade inte lilla pluttan från att fortsätta.