God kväll!

2010-05-12 | 22:09:09 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Det är ett under att jag fortfarande är vaken, dom senaste kvällarna har jag somnat i soffan runt halv nio. Jag har en liten dam som fått för sig att dagen börjar halv sex på morgnarna och då är jag död när kvällen kommer. Tråkig tjej, men sömn behöver jag för att fungera!

Nu ska vi ju förhoppningsvis iväg över helgen och ladda batterierna. En weekend i Rom passar perfekt nu och vi behöver det här båda två, Christian jobbar med företaget och sliter som ett djur och jag har det roligaste jobbet av alla även om det är tröttsamt ibland. Vulkan-helvetet är ju i farten och eventuellt kommer det att påverka resan, men vi håller hoppet uppe:). Emilia ska sova borta för första gången och jag kommer sakna henne massor. Jag har aldrig sovit ifrån henne, men det ska nog gå bra...