Alla mammors dag.

2010-05-30 | 20:56:19 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Min första mors dag har firats:). Och den största gåvan är ju såklart att få vara mamma till denna underbara lilla dotter. Att jag dessutom fick en fin tårta gjorde inte saken värre. Christian med bröder bjöt ut sin mamma på middag och efter tittade dom upp och delade tårta med oss, trevligt!

Dagen har varit lite bättre än igår när vi pratar Emilia och gnäll, kvällen har nog dock tagit priset, men det låtsas vi inte om:).

Jag tittade lite på Jamies Amerika innan Christian kom och tog över kontrollen, och där träffade han en helt underbar man som varje kväll lagar och delar ut mat till hemlösa, helt gratis. Åh, jag blir lycklig av fina människor. Och på tal om fina männikor var mamma och pappa här en stund och hjälpte mig idag, tack bästaste ni!

Emilia hittade sin lilla skokartong i den stora kartongen och där i fanns hennes fina skor.