Hemmapyssel...

2010-07-01 | 21:32:50 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Strax läggdags för kroppen vill inte vara med längre. Men ville bara berätta att vi fått en del gjort idag.

Tyvärr blev det inget besök hos Sara och Iris, eftersom Emilia sov LÅNG nap på förmiddagen så det blev lite sent helt enkelt. Hoppas vi kan hinna förbi en sväng imorgon. Måste få träffa det lilla underverket igen, hon har nog blivit stor nu (större i alla fall).

Tillbaka till vad vi faktiskt fått gjort. Vi åkte och fixade med stolsdynor till balkongen och så köpte vi en väggklocka till köket. Lite tavlor har kommit upp i "mellanrummet", och jag känner mig nöjd. Det är skönt när man verkligen tar tag i saker och får det gjort, jag har en tendens att vela mig fram till ingenting...

Imorgon väntar lite växtinköp till våra tomma fönster, det kommer göra mycket för hemtrevnaden. Kom på att vi ju faktiskt var och spanade på gardiner också, men inte som föll oss i smaken tyvärr. Det verkar gå tillbaka till den ursprungliga tanken, att sy egna, för tyger finns det ju och blir över... Mamma, vill du hjälpa mig?