Godkväll Tisdag!

2010-07-13 | 21:44:25 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Förmiddagen idag var Emilia och jag hemma och bara försökte stå ut med värmen. Eller hon sov och jag försökte plocka iordning lite.

När Emilia vaknade fick jag nog och vi rullade ut på en promenad, vi gick bland annat och hämtade ut ett packet på posten och sen stannade vi kvar hos moster Lina hela eftermiddagen. Emilia badade i en liten diskbalja på balkongen och röjde runt och gnällde över trötthet och värme om vartannat. Lagom till hemgången öppnade sig himlen och välbehövligt regn föll över oss, det var så skönt... Lilltjejen somnade så fort vi kommit utanför dörren och fick vakna för välling när vi kom hem men slocknade sen direkt igen.

Så nu hoppas jag att den här natten blir lite bättre än dom senaste... Vi har varit uppe med Emilia i timmar dom senaste nätterna pga gråt och att inte alls vilja sova. Och det tar på krafterna att inte få sova ordentligt, mitt huvud värker just nu ordentligt så jag ska strax sova.

Imorgon tar vi en lång morgonpromenad och sen blir det BVC.