Vi har fått rottor!!!

2010-01-07 | 20:11:09 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
När jag klippte (eller snarare rakade) Christian fick han syn på något på kontoret. Han spände blicken sådär som man gör när man försöker se något från långt håll. Han sa till mig att titta och jag såg precis det han såg, ett djur på golvet!

"Fy fan" sa jag och hoppade upp i sängen, alldeles skräckslagen. Samtidigt som jag sa till honom att vara en man och gå in och kolla vad det var. "Aldrig i livet" fick jag till svar. Efter en liten stunds tankar om vad det kunde vara tog han en av mina strumpor och kastade in, dock ingen reaktion. Så han gick lite närmre och såg då att det var remmen till hans väska som hade lagt sig på ett väldigt lustigt sätt.

Tur var väl det, för stackars Emilia låg kvar i sitt gym på golvet medan jag hoppade högt i sängen, haha! Men att man kan hinna tänka så mycket under den lilla stunden och verkligen tro att det var ett djur vi fått in. Hur nu det hade kunnat ta sig upp till våran vind hade jag dock inte i tanken...

Men vi fick oss ett gott skratt!