Vår dag såhär långt.

2010-01-25 | 17:54:15 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag började vi ganska tidigt, eller tanken var att komma upp kl åtta, men blev nog snarare efter nio så så tidigt blev det ju faktiskt inte. Och när vi gjort oss iordning gick vi mot stan och träffade Kajsa. Fick även se en pytte-pyttebebis, det var så konstigt att se med tanke på att Emilia aldrig varit så liten! Den här lilla krabaten väger nu 2600g och är några veckor gammal och det lilla jag såg av henne var så fint och väldigt väldigt litet. Så himla söt!

Sen tog vi svängen förbi Mitt lilla krypin och köpte en åkpåse till vagnen. Vi promenerade hem till Kajsa efter en kort stund på stan eftersom en kissnödig liten vovve behövde komma ut. Efter lite mat gick vi hemåt och jag kom hem för en liten stund sen. Träffade även våra himla trevliga grannar så på torsdag ska jag och Emilia följa med på sångstund på öppna förskolan.

Nu upptäckte jag en sak, Emilia hade tappat sin napp så den låg uppe på bröstet på henne och efter en stunds tittande och säkert lite tankar kring hur nu den där skulle komma in i munnen igen, sitter hon med nappen i munnen:). Duktiga tjejen!

Christian skulle vara hemma från jobbet runt åtta så jag kanske ska lägga på ett kol för att hinna städa iordning lite innan han kommer.