Tisdag.

2010-01-12 | 20:02:27 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Igår glömde jag visst helt bort bloggen. Hade annat att göra helt enkelt.

Jag började dagen med att stoppa ner Emilia i vagnen och så gick vi till mamma som var ledig. Där drack jag lite té och fikade innan jag promenerade hem igen. En riktig promenad! När jag kom hem hade Christian gjort lunch och det uppskattas alltid:).

Sen blev det en ganska seg eftermiddag och kväll härhemma, vi kollade lite på tv och bara latade oss. Emilia badades och vi myste såklart med henne.

Idag började jag med en solning och sen mötte Kajsa upp mig för en promenad. Emilia fick stanna hemma hos Christian, jag tyckte det var lite för kallt för henne. Sen gick vi hem och åt lunch tillsammans. Eftermiddagen har jag spenderat med lite dammsugning, tvätt, mys med Emilia och lite lugn och ro i soffan. Ikväll är det Paradise Hotel igen, ser fram emot fortsättningen från igår. Lite pinsamt att bli så fast, men måste se det:).

Lite bilder från senaste dagarna.

Vi kämpar på med nappflask-träningen.


Emilia älskar gymmet. Och posar gärna när kameran kommer fram.


Ibland tippar man över och då blir det lite läskigt...


Myser med pappa efter badet.


Puss-kalas.