Söndag.

2010-01-24 | 19:53:49 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Idag vaknade vi på rätt sida. Christian mår bättre och Emilia är ett solsken. Natten har också varit bra, Emilia har vaknat två gånger och velat äta men har sen somnat om ganska snabbt.





Mamma och pappa ute och gick och kom till oss och hälsade på i förmiddags. Jag har städat lite, mest för att få ut allt sjukt så nu känns det lite renare. Tvättat lite kläder också efter påhopp från han som inte hade några kallingar kvar:).

Vi har varit på vinden och hämtat Emilias sittvagn. Trodde hon var lite för liten för den, men eftersom den går att fälla till liggläge så hoppas jag kunna använda den snart. Ska nog använda liggdelen tills den värsta kylan gått över i alla fall. Men den andra känns så mycket smidigare så kommer bli skönt då. Min stora tjej! Känns helt otroligt att hon växer så fort. Jag längtar ihjäl mig till i sommar när hon förhoppningsvis börjat att gå, i alla fall med lite hjälp. Bebisar är så söta när dom försöker mer än dom klarar av:). Och nu händer det saker varje dag. När hon ligger i sitt gym roterar hon kroppen och är jättestartk i hel kroppen. Och hon har sån vilja att hon blir så arg när hon inte riktigt klarar av det hon vill.

Nu tror jag att jag ska se Blåsningen på Tv3Play, innan Johan Falk börjar klockan nio. Det här är nog den bästa av filmerna faktiskt. Och får väl se om jag fäller en tår igen när Franks tjej blir misshandlad. Usch, jag är så känslig!