Soliga Lördag!

2010-01-09 | 11:29:33 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Skulle mer än gärna gå ut på en långpromenad idag i det fina vädret, men det är enligt min termometer -22 grader! Kan det verkligen stämma? Så vi skippar det tror jag:).

Istället kommer Josefine hit och ska mysa med oss. Vet inte riktigt vad vi hittar på men det löser sig nog. Det blev en seg start på dagen så äter frukost först nu. Emilia väckte mig med sitt prat och jag låg och skrattade för mig själv innan jag gick upp och hämtade henne. Det är så underbart att höra det där som så småningom ska forma små ord. När hade ätit somnade hon till i famnen så jag lät henne ligga kvar och mysa där ett bra tag innan vi äntligen gick upp.

I eftermiddag blir det lite mathandling och Christian har beställt tacos till middag. Han skulle vara ledig ikväll så får väl se vad det blir härhemma ikväll.

Nu ska jag gå och leka lite med Emilia:)



(Är för övrigt väldigt avundsjuk på Sara som snart är på väg till Teneriffa, skulle inte sitta fel med lite sol och värme nu...).