Måndag.

2010-01-18 | 14:43:46 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer


Igår orkade jag inte uppdatera här på kvällen, men eftermiddagen spenderades hos mamma och pappa. Där bjöds jag på mat som vanligt (bästaste mamma) och sen kom Christian och hämtade mig och Emilia. På vägen hämtade vi upp Kajsa och sen kom även Tobbe och vi käkade middag tillsammans. Och på kvällen såg vi självklart Vapenbröder. Jag börjar se det attraktiva i Frank nu:).

Emilia fick även sin första smakportion igår. Det blev potatispuré och det lilla hon smakade på slank ner, hon verkade inte reflektera så mycket på vad det var vi petade in i munnen på henne, utan hon smakade och såg glad ut. Och kladdigt som fan blev det! Potatis precis överallt, i näsan, i ansiktet, på kläderna, på händerna osv... Men det gör absolut ingenting, hon var hur söt som helst.

Idag blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag hade tänkt vara riktigt effektiv och börja med att fixa några saker på jobbet, gå till Kajsa och sen åka och handla när Christian kommit från träningen. Istället fastnade jag hemma och tog tag i lite fix här, handla ska vi dock göra strax. Sen får vi väl se vad som händer. Känns inte som nån höjdare att gå ut, även om det skulle behövas.