Kärlek.

2010-01-06 | 22:35:11 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Något mer positivt är att jag fått umgås med mina fina tjejer idag och blir alltid på bra humör av det. Vi fikade innan det var dags för oss att dra iväg på middag hos Johan.

Emilia vaknade runt halv åtta och sen var det full rulle. Hon har sovigt små korta stunder på 5-10 min idag så hon har varit super trött och gnällig i eftermiddag och ikväll. Jag åkte till mamma och pappa på kvällen med besöket där bestog mest i att trösta en ledsen liten tjej, inget kul alls. Nu har hon äntligen kommit till ro och sover förhoppningsvis väldigt gott. Jag längtar till imorgon då vi får vakna till en ny dag och se hennes glada ansikte.

Kärlek är vad jag känner idag, till max! Hela dagen har varit som ett lyckorus och jag är glad att jag har de vänner och den familj jag har:).

Christian är överlycklig över sitt lånade tv-spel (tack Tobbe, du har gjort hans kväll!). Jag fattar inte hur man kan tycka det är så skoj men antar att det är en killgrej. Nu ska jag försöka sätta mig in i det hela och vem vet, kanske fastnar jag också...