Godmorgon Torsdag!

2010-01-21 | 09:35:41 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Det är verkligen en god morgon. Jag känner mig så jäkla utvilad!

Emilia somnade efter mycket om och men runt tio igår, sen vaknade hon först kl 6 imorse och ville ha mat. Och sen somnade vi om igen och vaknade för någon halvtimme sen (Emilia sover fortfarande). Jag är så fascinerad över att jag vaknar av henne på nätterna, jag är en sån som somnar var som helst, hur som helst, i vilket ljud som helst och sover sen som en stock verkligen. Men det är väl modersinstinkten som gör det kanske?

Jag ska strax äta frukost, sen vet jag inte vad som väntar. Kanske att vi kommer ut en sväng. Christian är och jobbar på gymmet, sen hoppas jag få umgås med honom eftersom han åker bort hela helgen.

Nu ska jag gosa lite med lilltjejen innan jag går upp och äter.