Gjort mycket men ändå inget.

2010-01-08 | 22:50:51 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Snygg stavning på råttor förresten...

Idag har jag hunnit med en del, men ändå inte ett skit. Jag började med att springa ner och ta en solning, det var välbehövligt och det är så underbart skönt när kroppen blir sådär genomvarm. Sen passade jag på att hämta Emilias fina kläder som hade kommit.

När jag kom hem stog maten på bordet, bästaste älsklingen hade fixat:). Sen la jag mig i sängen och kollade på nya Desperate Housewives som börjat igen, samtidigt som jag myste lite med Emilia. Under tiden var Christian och tränade och vi hann inte så mycket mer tillsammans innan han drog iväg till jobbet.

När han gått igen tog jag tag i köket och har även tvättat lite. Sen kom Kajsa och gjorde mig sällskap och har varit här hela kvällen. Vi tittade på Let´s Dance, och åt lite kvällsmat tillsammans.

Jag ska nog lägga mig snart för jag vill inte sova bort morgondagen. Finns verkligen inget på tv heller så är väl lika bra. Nått som gjorde mig glad ikväll var att Christian ska vara ledig imorgon, undra vad vi hittar på?

Glöm inte att läsa NT imorgon!