En mors bekymmer.

2010-01-30 | 22:54:16 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Det är fan att man aldrig kan vara tillfreds till hundra procent. Jag är världens lyckligaste mamma och fästmö, för jag har världens finaste familj. Men, jag måste ändå av någon anledning sitta och gråta till hemskheter jag läser, och hela tiden vara livrädd att det ska hända nån i min närhet. Jag önskar att jag bara kunde släppa taget litegrann och bara njuta till fullo.

Jag har alltid varit blödig av mig och haft lätt till gråt både i sorg och glädje, men att ha blivit mamma har tagit det till en sån extrem nivå att jag blir lite rädd. Det är nog så att man blir mer känslig när man har någon annan i sitt liv som faktiskt är mycket viktigare än en själv, men det är till den grad att jag känner mig lite överdriven ibland. Nu handlade det om denna lilla flicka som inte har mycket tid kvar i livet och efter sig lämnar hon en kärleksfull familj som har fått känna henne alldeles för kort tid. Och jag kan inte göra annat än tycka att det är hemskt!