Slappardag.

2010-01-21 | 17:31:22 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag har vi gjort INGENTING. Känner mig jättelat och tråkig, men samtidigt är det hur skönt som helst.

Christian börjde dagen med ont i magen, och det första jag tänker är magsjuka! Det är verkligen nått jag är livrädd för och har varit nervös hela dagen för att det ska bryta ut. Men nu har han tydligen bara världens huvudvärk. Ber till vad som nu finns därute, att skona oss från magsjukan! Vet inte vad jag skulle göra om Emilia blev smittad.

Vi har som sagt bara tagit det lugnt idag. Emilia fick ett bad, sen sov hon lång middag men nu är hon pigg och glad igen efter lite mat. Vi har pratat, lekt i gymmet, hon har gungat i sin babysitter och nu sitter hon där och käkar på remmarna som håller henne på plats:).

Hon har blivit ett riktigt busfrö. Idag har hon tagit ut nappen ur munnen och kastat den på golvet brevid sig flera gånger. Sen tittar hon på mig och ler världens leende. Och man kan ju inte göra annat än tycka att hon är bäst.